Systém pro výrazně rychlejší zpracování příchozích poptávek a generování nabídek.

Jméno klientaGeomat

Země klientaČeská republika

  • Typ klientaMalý nebo střední podnik
  • OdvětvíStavebnictví
  • Oblast nasazeníAutomatizace provozu a procesů, Marketing, prodej a zapojení zákazníků
  • AI technologieVelké jazykové modely (LLMs), Zpracování přirozeného jazyka (NLP)
  • Přínos pro byznysProduktivita a podpora zaměstnanců, Zákaznická zkušenost a růst trhu
  • Typ datStrukturovaná tabulková data, Textová data
  • Model dodání Služba / Předplatné, Produkt / Licencovaný software
  • NasazeníHybridní řešení
  • Klíčové schopnostiInteligentní vyhledávání a získávání znalostí, Zpřístupnění, bezpečnost a vylepšení člověka
  • Fáze projektuŠkálování / rozšířená implementace
  • Formy řešeníMultimodální rozhraní, Webový portál / dashboard

Popis řešení

Obchodní problém

Klient dostává někollik stovek poptávek měsíčně a nedokáže rychle analuzovat poptávané zboží a vytvořit nabídku. S našim systémem OfferMate dokáže rychle exterahovat poptávané produkty a tvoři nabídku výrazně rychleji – tím je ui u zákazníka první a roste mu úspěšnost nabídek.

Řešení

Pomocí AI analyzujeme příchozí poptávky včetně příloh, extrahujeme relevantní produkty, které umíme dodat a rovnou chystáme podklady pro nabídku, kterou pak obchodník jen schválí popřípadě doladí ceny.

Hlavní uživatelé řešení

Obchodníci našeho zákazníka.

Časový rámec projektu (měsíce)

2

Použité technologie

LLM, Python, RAG, vektorové vyhledávání

Dodatečné služby

  • Identifikace a prioritizace vhodných use‑casů
  • Sběr a předzpracování dat
  • Výběr a přizpůsobení AI modelu

Implementace

Vlastník projektu na straně klienta

Vrcholové vedení (C‑level)

Participace na straně klienta

  • Business / Product Owner
  • Doménoví / procesní odborníci
  • Koncoví uživatelé

Forma zapojení dodavatele

Společná implementace s klientem

Provoz a údržba

Provozní model

Společné řízení

Potřebné kompetence na straně klienta

Napojení na zákaznícké data, podpora API.

Další zdroje nebo infrastruktura

On premise řešení, zákazník se stará o běžnou operativu sám.

Dopad a výsledky

Kvalitativní přínosy

Mimo jiné zrychluje schopnost zákazníka podat nabídku zákazníkovi a zaujmout jej. Se stávajícím týmem dokáže zákazník udělat více.

Kvantitativní výsledky

Řešení ušetří cca 160 hodin práce obchodníků měsíčně.

Zpětná vazba klienta

Jme potěšeni, že jsem dosáhli očekávané spolehlivosti a umožňuje nám to být leaderem na trhu.

Poučení a doporučení

Klíčové faktory úspěchu

Správná architektura řešení a agilní přizpůsobení infrastruktuře klienta.

Největší výzvy

Nalezení času daných lidí u klienta.

Doporučení pro ostatní

Dejte tomu prioritu, ve finále to přinese úsporu času.

Propagace

Demo / veřejné výstupy

Buďte v obraze s CNAIP. Česká AI se rychle vyvíjí – a my budeme rádi, když u toho budete s námi. Zanechte nám svůj kontakt a dáme vám vědět, co se chystá.

Odběrem souhlasíte se Zásadami ochrany soukromí

Chcete se stát součástí České AI?

Podělte se o svůj příběh a ukažte, co vše s umělou inteligencí dokážete. Vaše zapojení inspiruje ostatní a pomůže nám zmapovat českou AI scénu v celém jejím rozsahu.