Klient dostává někollik stovek poptávek měsíčně a nedokáže rychle analuzovat poptávané zboží a vytvořit nabídku. S našim systémem OfferMate dokáže rychle exterahovat poptávané produkty a tvoři nabídku výrazně rychleji – tím je ui u zákazníka první a roste mu úspěšnost nabídek.
Systém pro výrazně rychlejší zpracování příchozích poptávek a generování nabídek.

Jméno klientaGeomat
Země klientaČeská republika
- Typ klientaMalý nebo střední podnik
- OdvětvíStavebnictví
- Oblast nasazeníAutomatizace provozu a procesů, Marketing, prodej a zapojení zákazníků
- AI technologieVelké jazykové modely (LLMs), Zpracování přirozeného jazyka (NLP)
- Přínos pro byznysProduktivita a podpora zaměstnanců, Zákaznická zkušenost a růst trhu
- Typ datStrukturovaná tabulková data, Textová data
- Model dodání Služba / Předplatné, Produkt / Licencovaný software
- NasazeníHybridní řešení
- Klíčové schopnostiInteligentní vyhledávání a získávání znalostí, Zpřístupnění, bezpečnost a vylepšení člověka
- Fáze projektuŠkálování / rozšířená implementace
- Formy řešeníMultimodální rozhraní, Webový portál / dashboard
Popis řešení
Obchodní problém
Řešení
Pomocí AI analyzujeme příchozí poptávky včetně příloh, extrahujeme relevantní produkty, které umíme dodat a rovnou chystáme podklady pro nabídku, kterou pak obchodník jen schválí popřípadě doladí ceny.
Hlavní uživatelé řešení
Obchodníci našeho zákazníka.
Časový rámec projektu (měsíce)
2
Použité technologie
LLM, Python, RAG, vektorové vyhledávání
Dodatečné služby
- Identifikace a prioritizace vhodných use‑casů
- Sběr a předzpracování dat
- Výběr a přizpůsobení AI modelu
Implementace
Vlastník projektu na straně klienta
Vrcholové vedení (C‑level)
Participace na straně klienta
- Business / Product Owner
- Doménoví / procesní odborníci
- Koncoví uživatelé
Forma zapojení dodavatele
Společná implementace s klientem
Provoz a údržba
Provozní model
Společné řízení
Potřebné kompetence na straně klienta
Napojení na zákaznícké data, podpora API.
Další zdroje nebo infrastruktura
On premise řešení, zákazník se stará o běžnou operativu sám.
Dopad a výsledky
Kvalitativní přínosy
Mimo jiné zrychluje schopnost zákazníka podat nabídku zákazníkovi a zaujmout jej. Se stávajícím týmem dokáže zákazník udělat více.
Kvantitativní výsledky
Řešení ušetří cca 160 hodin práce obchodníků měsíčně.
Zpětná vazba klienta
Jme potěšeni, že jsem dosáhli očekávané spolehlivosti a umožňuje nám to být leaderem na trhu.
Poučení a doporučení
Klíčové faktory úspěchu
Správná architektura řešení a agilní přizpůsobení infrastruktuře klienta.
Největší výzvy
Nalezení času daných lidí u klienta.
Doporučení pro ostatní
Dejte tomu prioritu, ve finále to přinese úsporu času.
Propagace
Demo / veřejné výstupy

- SpolečnostARTIN
- KontaktJan Najvárek
- Emailjan.najvarek@artin.cz
- Webhttps://www.artin.eu
- AdresaPurkyňova 142, 612 00 Brno